Tre gode tips til at få en større tilstedeværelse online

ANNONCE: Der findes mange forskellige metoder der kan øge din online tilstedeværelse og synlighed. Det er dog svært at regne ud, hvilke man skal bruge og hvad der faktisk virker. Her får du tre gode tips til hvordan du kan få større tilstedeværelse online.  

Udvid dine sociale medier 

Der er måske ikke kun nok a være på Facebook som virksomhed, i den digitale virkelighed vi lever i nu. Nu er det normalt for virksomheder at være til stede på flere sociale medier, og det kan bidrage til at øge troværdighed. At være til stede på flere sociale medier giver også kunder og potentielle kunder en bedre mulighed for at lære din virksomhed at kende og at bygge brand på en organisk måde.

Prøv remarketing  

Det er også en god ide at lave det der kaldes remarketing. Remarketing gør at man får fat i kunder der har vist interesse for de ydelser du tilbyder eller dine produkter, men har gået ud af for eksempel din webshop eller hjemmeside, uden at købe noget. Det vil sige, at der har været kliks, men ingen konvertering. Man kan faktisk effektivt hive fat i disse kunder igen, gennem for eksempel annoncer der er targeted, for at give dem muligheden for at blive påmindet om dit produkt igen. Du kender det sikkert fra dig selv, når du har været inde i en butik, men ikke købt noget, helt til du kommer på at det findes igen. Nogen gane har man bare brug for lidt tid. Det kan man med fordel få hjælp til fra et professionelt webbureau i København.

Få en professionel webshop  

En professionel webshop kan også bidrage til langt større tilstedeværelse online. Det giver kunderne en helt anden tryghed, fordi en professionel webshop, der er brugervenlig og sikker, også giver mere troværdighed. Derfor kan du med fordel få hjælp til at opsætte en god og brugervenlig webshop, der tilrettelægger for konverteringer, og som er nem både at bruge og administrere.