Dennis Corlin glæder sig over anerkendelsen fra Q8 Danmark. Foto: Jens-Erik Larsen

Dennis’ forretning er kåret som årets station

Q8 Rønne er kåret som årets Q8-station i 2020 i distriktet, der dækker dele af Nordsjælland samt Bornholm.

Team Rønne har skilt sig ud ved at tiltrække kunder med deres høje standarder, formidabel service og god stemning i butikken, lyder rosen fra Q8 Danmark i en pressemeddelelse.

– Stationen har overgået alle forventninger, og det kan mærkes på de bornholmske kunder, fortæller Martin Hestbæk, der er distriktschef hos Q8 Danmark og forsætter:

– Teamet har en helt unik optimisme, ærgerrighed og tilgang, der gør, at det er en super veldrevet station på alle områder.

Forretningschef Dennis Corlin fra Q8 på Nordre Kystvej ved Rønne Havn er stolt over at kunne fremvise den store pokal, som er beviset på hæderen som den bedste blandt 19 servicestationer i distriktet.

HÆDER

Q8 Rønne er kåret som årets Q8-station i 2020 i distriktet, der dækker dele af Nordsjælland samt Bornholm.

Team Rønne har skilt sig ud ved at tiltrække kunder med deres høje standarder, formidabel service og god stemning i butikken, lyder rosen fra Q8 Danmark i en pressemeddelelse.

– Stationen har overgået alle forventninger, og det kan mærkes på de bornholmske kunder, fortæller Martin Hestbæk, der er distriktschef hos Q8 Danmark og forsætter:

– Teamet har en helt unik optimisme, ærgerrighed og tilgang, der gør, at det er en super veldrevet station på alle områder.

Forretningschef Dennis Corlin fra Q8 på Nordre Kystvej ved Rønne Havn er stolt over at kunne fremvise den store pokal, som er beviset på hæderen som den bedste blandt 19 servicestationer i distriktet.

Anerkendelse er vigtig

– Det at blive anerkendt for ens indsats er rigtigt vigtigt – og heldigvis noget, jeg mener, vi er rigtig gode til i Q8. Det er stort, og det har været sødt, at kunder efter vores nominering har spurgt, hvor de kunne stemme henne, siger Dennis Corlin.

Det har dog ikke været muligt for kunderne at stemme, fordi kåringen har fundet sted internt, hvor stationerne er blevet vurderet – og her er det både tal og bløde værdier, som har talt.

Dennis Corlin, som mange nok vil kende fra hans mange år i Rådhuskiosken i Rønne, startede på Q8 på havnen for snart tre år siden:

– Jeg havde ikke været i branchen i 30 år, og jeg blev overrasket over, at man har så høje standarder. Vi har fokus på kundeoplevelsen, og det er helt nede i de små detaljer, at det skal være i orden. Det er alt fra en pæn forplads og en indbydende butik til at sammensætte et salgsteam, der er drevet af at sikre kundens behov. For når kunderne er glade, butikken står skarpt, og teamet er i højt humør, ja, så er det lidt sjovere at komme på arbejde, siger Dennis Corlin.

– At vi kan skilte med sådan en anerkendelse, skaber meget glæde i teamet og danner base for nogle gode samtaler i butikken, tilføjer han.

11 medarbejdere

Q8 i Rønne har 11 medarbejdere, og de har rigtig mange timer at dække – 365 dage om året:

– Vi har været igennem en sommer, hvor det var sjovt at se, hvad vi også kan klare, siger Dennis Corlin.

Med den beliggenhed, Q8 i Rønne har, er flere færgepassagerer også lig med flere kunder på servicestationen.