Borgerretsfondens donation på omkring

Borgerretsfondens donation på omkring tre millioner kroner til den nu lukkede radiostation Radio24syv, der skulle gå til en sag mod Radio- og Tv-nævnet, er blevet givet på et forkert grundlag. Det vurderer fondens tilsynsmyndighed ifølge Berlingske. Dermed er Radio24syvs håb om en retssag ifølge avisen slukket.